14:48

05. Kwiatami usłane - nowe wyzwania na blogu ScrapAndMe

Dawno mnie tu nie było.

Wracam z pracą przygotowaną na ruszające dzisiaj wyzwanie o wdzięcznym temacie "Kwiatami usłane".

Kartkę przygotowałam wykorzystując najnowsze papiery marki ScrapAndMe, o których do tej pory nie miałam jeszcze okazji tu napisać - więcej o nich znajdziesz na końcu tej notki.

Najpierw wspomniana kartka:





Wyzwanie w ScrapAndMe znajdziesz tutaj. Tam wklejone są wyzwaniowe inspiracje zespołu ScrapAndMe, opisane są zasady udziału w wyzwaniach i terminy.

_________________________________________________________________________
Wspomniałam też, że napiszę kilka słów o nowościach od ScrapAndMe.

W sumie mogę tutaj wymienić aż trzy nowe kolekcje, ponieważ od ich wydania nie pisałam na tym blogu.


Jedna z nich to delikatnie jaśniutka, pastelowa Pastel Candy:



oraz dwie wydane trochę później:


Magic Time:


i Summer Love:



Wszystkie jeszcze są dostępne w sklepie w pełnym wydaniu. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger