19:06

12. Karty journalingowe i do project life - freebies

Ostatnio więcej czasu spędzam przy komputerze pracując w programach graficznych, niż klejąc papiery. Sprawia mi to od jakiegoś czasu dużą frajdę.


Dużo też rozmyślam nad formą tego bloga, jego zawartością i planuję małe modyfikacje. Zaglądajcie, bo będzie się tu działo dużo więcej i pojawią się treści, które mogą Was zainteresować - szczególnie mam tu na myśli osoby lubiące samodzielnie drukować sobie materiały oraz osoby początkujące w scrapbookingu.


Jeśli chcecie być na bieżąco, zachęcam Was do zapisania się do mojego newslettera. Od dziś jest taka możliwość - wystarczy, że wypełnicie pola dostępne w pasku bocznym na blogu. Na końcu tego wpisu również będziecie mieli możliwość dopisać się do mojej listy newsletterowej, jeśli uznacie, że macie na to ochotę.

* * *

Tematem dzisiejszego posta są karty do project life do pobrania, jakie przygotowałam z myślą o zbliżającej się już wielkimi krokami wiośnie. Coraz więcej z nas planuje już swoje strony project life, myślimy o tym, jakich materiałów użyjemy projektując scrapy i oprawiając w nich kolorowe, wiosenne zdjęcia. Wiosną także chętniej umieszczamy w naszych plannerach elementy w jasnych optymistycznych kolorach..
Moja pierwsza propozycja na tą wiosnę (uwierzcie mi, że na pewno nie ostatnia) to taki oto zestaw kart:




Zestaw składa się z jednej dużej karty w formacie 4x6 cali, czterech mniejszych kart 3x4 cale oraz pasków z napisami.


Karty przygotowałam od razu w formie do wydruku - pobrany plik będzie miał format A4 - od razu możecie go wrzucać na drukarkę.


Jak Wam się podobają? Myślicie, że będą pasować do Waszych prac? Wykorzystacie je w Waszych projektach? Jestem bardzo, bardzo ciekawa jaki zrobicie z nich użytek!!


Aby pobrać te karty kliknij tutaj:


karty do project life do pobrania


Przy pobieraniu kart zostaniesz poproszona o zapisnie się do newslettera, w którym co jakiś czas, obok - mam nadzieję - wartościowch treści scrapowych, będę przesyłać Ci podobne, (lub trochę inne materiały do wydruku.


Dodam też, że większość materiałów, które będą wysyłane w newsletterze nie będzie ogólnodostępna do pobrania na blogu, dlatego warto. Polecam!


Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Super!! Ja chcę!! Świetny pomysł Anetka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Inicjatywa godna pochwały! Ja też chcę i nie zawaham się użyć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)