00:01

03. Word of the Year - Journal 52

Witajcie :)

Nie wiem, czy pamiętacie, ale poprzednim roku przymierzałam się do journalowania razem z projektem "Journal 52". Łatwo zauważyć, że udało mi się wtedy stworzyć aż 4! strony art journal... No nie zaszalałam ;) Myślę, że dużą przeszkodą było to, że dołączyłam już w trakcie roku i chcąc nadrobić stracone tematy - za dużo wzięłam na siebie. W efekcie - nie zrobiłam nic.

W tym roku podeszłam do tego inaczej - zaczęłam od początku, od pierwszego tygodnia ze wszystkimi i mam plan być na bieżąco :)

Temat na pierwszy tydzień brzmiał "Word of the Year". Oto moja interpretacja:





Strona mocno mediowa, chlapana, mazana.. Mam nadzieję, obrazująca kreatywność?

Bo moje słowo na ten rok to KREATYWNOŚĆ właśnie :)

Pozdrawiam serdecznie i gorąco!!
A.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)