16:43

Mediowy Art Journal

Takie są efekty nocnego oglądania filmików z tutorialami ;)

Już nawet nie pamiętam, którym filmem się inspirowałam. Obejrzałam ich wczoraj chyba milion. Dziś wykorzystałam kompilację tego, co zostało w mojej głowie, do stworzenia tej strony.


Najbardziej cieszę się z tego, że w końcu wykombinowałam w jaki sposób wykorzystać zakupione już jakiś czas temu kredki akwarelowe do celów, do jakich ich potrzebowałam :)
Ta strona zrobiona jest głównie przy użyciu takich kredek. Z innych mediów jest tu tylko płynne gesso, trwały tusz do stepmli i złota farbka akrylowa do pobłyszczenia.
Całe tło, cieniowania, motylek to kredki. Jestem zachwycona efektem - nie spodziewałam się, że tak ładnie dadzą radę.


Stronę linkuję na koliste wyzwanie w SnipArt.

Pozdrawiam serdecznie :)
A.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger