14:44

LO - Little Boy

Witajcie w ten cudowny upalny dzień.
Uwielbiam taką pogodę jak dziś, szczególnie, jeśli mogę powylegiwać się na słonku ze szklaneczką zimnej wody z cytryną :)

Zrobiłam sobie małą przerwę w wylegiwaniu, żeby pokazać Wam LO jakie wytworzyłam wczoraj wieczorową porą.

To LO jest liftem wspaniałej pracy Mumki, która obecnie jest liftowana w wyzwaniu w Art Piaskownicy.
Kiedy ją zobaczyłam, pomyślałam, ze jest mega trudna do zliftowania.. No i nie mogłam sobie odmówić podjęcia próby podołania temu zadaniu.


Praca jest dosyć mocno mediowa jak na mnie :) Brązowe tło pokryłam w kilku miejscach rozcieńczonym gesso, gdzieniegdzie postemplowałam.
W trakcie robienia pracy okazało się, że to LO wpasuje mi się także pięknie w inne aktualnie trwające wyzwanie w Piaskownicy, a mianowicie paletę kolorystyczną (brąz, beż, ciemna i jasna zieleń).



Na zagessowane tło i jedną warstwę papieru (tę, która również jest pokryta gesso), nałożyłam kolejne warstwy, elementy ozdobne (tekturka, perełki, ćwieki, kółeczka) oraz dokleiłam zdjęcie.
Na koniec podmalowałam pracę zieloną mgiełką, potuszowałam te brzegi, które moim zdaniem tego wymagały oraz pochlapałam na zielono.

Oto efekt końcowy:


Co o nim myślicie? :)

Pozdrawiam :)
A.

2 komentarze:

  1. Warto podejmować takie wyzwania, bo można się zmierzyć ze sobą i nauczyć się czegoś nowego :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger