środa, 3 czerwca 2015

ATC Baśnie Andersena

Tematem majowym w Art Grupie ATC były "Baśnie Andersena". Należało stworzyć ATC na podstawie jednej z Baśni, tak, aby skojarzenie z Baśnią było łatwe bez opisywania, o którą chodzi :)

Tak więc ja nie napiszę, na podstawie której Baśni zrobiłam pracę. Mam nadzieję, że jest to na niej czytelne :)

W tej edycji zgłosiłam się też na wymiankę, moją parą wymiankową była Iwona z bloga Iwona Create, zobaczcie, jakie ona cudeńko stworzyła :)

Moja interpretacja:


ATC robiłam na gotowej bazie z beermaty. nakleiłam na bazę papier do scrapbookingu i ozdobiłam go odrobinę mediowo.
Rozjaśniłam środek karty białym kredowym tuszem, użyłam pasty strukturalnej, którą nałożyłam przez maskę, Następnie postemplowałam tuszami kredowymi oraz bardziej wyrazistymi tuszami trwałymi. 



Postać oraz kwiat wydrukowałam na papierze z teksturą i pokolorowałam kredkami akwarelowymi, do których jednak postanowiłam nie używać wody :)
Następnie wycięłam je, potuszowałam brzegi i wkleiłam na kosteczkach dystansowych na kartę.

Na koniec potuszowałam brzegi całej pracy.





Jak Wam się podoba efekt końcowy?

Pozdrawiam :)
A.

9 komentarzy:

  1. Cudowne maleństwa... ta w niebieskiej sukience od wczoraj u mnie i cierpliwie czeka na przydzielone miejsce w albumie:) Mediowe tło jest extra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)