14:23

Wiosna, wiosna, wiosna..

U mnie nadal klimaty wiosenne. Czekam niecierpliwie aż zieleń na dobre u nas wybuchnie.. stąd też pewnie taka kolorystyka kartki :)
Tym razem mocno mediowo.




Kwiatki duży i małe robiłam osobiście i mimo, że są trochę poszarpane jestem z nich bardzo dumna, bo do tej pory nieczęsto robiłam kwiatki samodzielnie ;) Myślę, że to się trochę zmieni...
Do ich wykonania użyłam białego papieru czerpanego z Namaste.

Kartkę zgłaszam na wiosenne wyzwanie w CraftPassion:

Pozdrawiam Was słonecznie :)

A.

4 komentarze:

  1. Też czekam z utęsknieniem na prawdziwą wiosnę :o)

    A karteczka ... cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie mediowo- wiosenna:) Z kwiatków możesz być dumna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger