17:33

Journal52 - Week 3 - Conversation Starters

Jednak mozolnie mi to idzie..
Nie dlatego, że nie frajda..
Jakoś jednak czasu i weny brak.
Ale robię co mogę ;)

Mój tydzień 3 (a dziewczyny robią już 11!!!) - Conversation Starters - strona zainspirowana rozmową, słowami zasłyszanymi, napotkanymi w ostatnim czasie... no tak niestety nie kolorowo mi się posłuchało.. ;)



Robiąc stronkę wykorzystałam technikę transferu na gesso... dokładnie robiłam na paście strukturalnej, bo gesso mi wyszło ;) Spieszenie się nie popłaca, bo nie doczekałam, aż mi obrazek całkiem wyschnie i próbował zejść z papierem przy zdzieraniu. Stąd poprawka pisakiem.

Obrazek plotkujących dziewcząt znalazłam w necie, ale nie wiem teraz gdzie dokładnie. Jak znajdę uzupełnię link.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)