poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Scrapujemy z Aka w ScrapAndMe - kartka dla dziewczynki

Witajcie :)

W sobotę pokazałyśmy z Anią Aka wyniki naszych "zmagań" ;) z papierem miesiąca ScrapAndMe jakim jest Two Faces #10 w temacie "kartka dla dziewczynki".

Powiem szczerze, że nie było łatwo. Kiedy Ania zaproponowała temat pomyślałam sobie, że łatwo pójdzie, przecież temat dziecięcy to łatwy i przyjemny temat... :/
Okazało się zupełnie inaczej - wszystkie próby wychodziły mi przejaskrawione, przesłodzone, nieładne :/ Zaczęłam się już w końcu obawiać, że nie dam rady i nie wrzucę pracy w terminie :/ 
W ostatniej chwili trafiłam na misia (znowu wycinki z gazet ;)) i ................na szczęście poszło samo :)





Zobaczcie na blogu S&M jakie kartki dla dziewczynki stworzyła Ania :)
Jeśli zechcecie przyłączyć się do zabawy - linkujcie pod postem na blogu S&M.

Stempelek, który użyłam na kartce dostępny jet tutaj :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)