wtorek, 22 lipca 2014

Zielono i mediowo w 123scrapujTy

Witajcie :)


Chciałabym Was dzisiaj zaprosić na blog 123scrapujTy, gdzie dzisiaj występuję gościnnie :)


Na właśnie zaczynające się wyzwanie pod tytułem "zielono i mediowo", czyli:

1. należy stworzyć dowolną pracę tylko nie kartkę (!)
2. w której zostaną użyte minimum 2 media,
3. widoczny będzie na pierwszy rzut oka kolor zielony (we wszelakich możliwych odcieniach)
4.oraz dowolna tekturka


stworzyłam obrazek/ramkę na temat wolności:






Tło obrazka zaczęłam gesso, potem "malowałam" farbkami akrylowymi.
Użyłam tekturki z nutkami oraz tekturki wróżki, które też potraktowałam troszkę mediami - skrzydła wróżki farbkami, nutki tuszami kredowymi.
Obrazek dookoła okleiłam koronką kremową ScrapAndMe oraz papierem Sea Stories.
Na tle oraz ramce z koronki i papieru gdzieniegdzie odbiłam koronkowe stemple.

Na koniec pochlapałam odrobinkę czarną akrylówką, popruszyłam półperełkami i cyrkoniami.. otoczyłam całość białą ramką z akrylówki.

Zapraszam Was do udziału w wyzwaniu na blogu 123scrapujTy, dla zwycięzcy sklep ScrapAndMe przygotował nagrodę - do wyboru jedna kolekcja papierów plus zestaw 6 badzików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)