22:00

LO

Wędrując wczoraj po blogach wyzwaniowych trafiłam na wyzwanie, obok którego nie udało mi się przejść obojętnie..

Na blogu scrapgangsterek kończy się właśnie liftowanie LO Ciri.

Ta praca przemówiła do mnie na tyle, że mimo, że było już po północy - zaczęłam robić swoją interpretację :)

To moja pierwsza praca w formacie 12x12 cali.. Wcześnie robiłam LOsy, ale raczej w formacie 20x20, czasami nawet mniejsze... więc mam wrażenie, że zaczynam coś nowego :)

No ale do rzeczy, oto moja interpretacja:





obrabiając zdjęcia zauważyłam kilka rzeczy, które chciałabym poprawić, ale chyba nie będę tego ruszać już.
zostawię sobie tą moją pierwszą pracę taką jaka powstała w pierwotnej wersji.. :)

Myślę, że prac tego typu będzie u mnie więcej :) bo zabawa z tworzeniem LO w dużym formacie okazała się nieziemska :))

LO oczywiście zgłaszam na wyzwanie scrapgangu

oraz

na bloga scrapki-wyzwaniowo, gdzie do jutra można zgłosić pracę dowolną :)

6 komentarzy:

  1. Wow! Super LO. Dziękuję za podjęcie wyzwania, mimo tak późnych godzin nocnych ;)
    Wyszło świetnie, tak trzymać :)
    Pozdrowienia od ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kompozycja i szczegóły <3 Dziękujemy za udział w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję pierwszego podejścia do dużego formatu :) wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że moja praca "natchnęła" Cię do spróbowania tak dużej formy :) Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, tak delikatnie :)
    Dziękuję za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję "wielkiego formatu" :) To rewelacyjne uczucie, zacząć coś nowego - a Tobie się udało, w wielkim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger