wtorek, 3 czerwca 2014

Foldery trzy

Witajcie :)

Mało mnie tu ostatnio, bo dużo się dzieje i nie starcza mi czasu na obrabianie fotek ;)

Przygotowuję się do zlotu Warszawskiego, kompletuję rzeczy, które będę chciała Wam pokazać na stoisku ScrapAndMe, pakuję Wasze zamówienia..

Jakiś czas temu zrobiłam te trzy foldery, teraz zebrałam się, żeby obrobić fotki i wrzucić je tutaj :)
 Ciekawa jestem, który z nich przypadłby Wam do gustu? Każdy jest inny...

Pierwszy z nowej kolekcji S&M Two Faces - nowoczesne, geometryczne wzory, delikatny doodling :)



Drugi delikatny, cieniowany, tuszowany, stemplowany.
Także troszkę pomazany cienkopisem :)






oraz trzeci - ten pokazywałam już na blogu S&M - wykonałam go z papierów DeaArt z kolekcji Kawa z Mlekiem





Ciekawa jestem, czy polubiliście szczególnie któryś z nich? Który? :)

Radosnego popołudnia i wieczoru :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)