piątek, 14 lutego 2014

Blog Hop w ScrapAndMe



Witajcie :)

Czy przybywacie dziś do mnie z bloga Vairatki?

Jeśli tak, to prawdopodobnie bawicie się ze ScrapAndMe w walentynkowym wyzwaniu blog-hopowym :)

Przygotowałam dla Was taką inspirację:







Przepraszam, że tak dużo zdjęć, ale obrazek ma dużo szczegółów i chciałam Wam wszystkie dokładnie pokazać :)


Mam też dla Was część naszego tajemnego szyfru, który po odwiedzeniu wszystkich naszych blogów ułoży Wam się w zasady wyzwania.
To co ja mam Wam do przekazania to:

i perełki. Użyj koloru czarnego

O wszystkich zasadach zabawy możecie poczytać jeszcze raz tutaj.

Ode mnie to już wszystko, teraz zapraszam Was do Justt.

27 komentarzy:

  1. Bogactwo szczegółów imponujące :) Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czarnym? Nie wiem, czy mam coś oprócz tuszu...

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm.... tajemnicze to "użyj koloru czarnego" :) A kartka cudownie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma dużo czarnego :D świetna inspiracja, elf genialny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wiosną zapachniało!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że tyle kolorów jest na jednej pracy. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. czuć wiosnę,,,, i miłość w powietrzu :D czarny to fajny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty :) Wesoła praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to niezwykła umiejętność połączyć w cudną całość wielość kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, radosny i mega kolorowy...podoba mi się faktura na tle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo ładnie i wiosennie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne tło...
    pa pa
    skaczę dalej

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory i lekkość... Bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)