17:25

Are You on the right track?

Witajcie :)

Dzisiaj mam dosyć nietypową pracę, jak na mnie :)

Do jej wykonania zainspirowało mnie wyzwanie sklepu Ewa w diabelskim młynie.

Pomysł zrodził się od razu po przeczytaniu wytycznych, gorzej było z realizacją.
Trzy razy zabierałam się za ten temat, przedstawiam wersję ostateczną, która prawie przedstawia mój pierwotny zamysł :)



tło kombinowane ;) trochę tuszy, trochę farbek. 
sówka i listki z papieru kraftowego

na zdjęciu sówka wydaje się taka "łysa", w rzeczywistości zupełnie nie robi takiego wrażenia.

irytuje mnie, że ostatnio nie potrafię pokazać dobrze moich prac na zdjęciach :/
planuję nad tym popracować, a tymczasem liczę na Waszą wyobraźnię :)

wyzwanie sklepu Ewa:

http://diabelskimlyn.blogspot.nl/2014/01/diabelskie-wyzwanie-sklep-ewapl.html

dziękuję za uwagę :)
A.

1 komentarz:

  1. Świetna kartka - życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger