11:35

Lift kartki Enczy - liftowanie u Groszka

Dalszy ciąg zabawy u Groszka

Tym razem zmierzyłyśmy się z piękną kartką Enczy, podgląd na oryginał jest na końcu tego posta :)

Długo się do tej pracy zabierałam. Ciągle miała obawy, że nie podołam. Nawet chciałam odpuścić. No ale, po to są wyzwania, żeby przełamywać swoje opory, tak? :)
Ostatecznie moja interpretacja wygląda tak:




Kwiatki robione ręcznie, coraz bardziej lubię wykorzystywać takie kwiaty niż gotowce :)
Motylki też malowane by me :)

A to oryginał:


Dziękuję, że do mnie zajrzeliście, miłego dnia Wam życzę :*
A.

4 komentarze:

  1. Interesująca kolorystyka ,piękne tło :-))) Wspaniały lift :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i bajeczne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w Cardlift 2014 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna kartka kwiatki dodają uroku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger