16:50

Ślubnie kwieciście

Witajcie :)

Dawno nic nie pokazywałam, ale pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć, zniechęca ociupinkę brak światła..

Ale zniechęca tylko ociupinkę :) zebrałam dzisiaj wszystkie zasoby cierpliwości, jakie w sobie posiadam i obfotografowałam moje prace z ostatnich dni.

Dzisiaj mam Wam do pokazania kartkę ślubną, taką oto:






Pokazuję Wam kartkę nie do końca taką, jaka jest w tej chwili. 
Przy obrabianiu zdjęć zauważyłam, że górny kryształek nie zupełnie jest tu gdzie powinien i przesunęłam go trochę od serwetki ;) Raczej już nie będę robić zdjęć, żeby tą różnicę pokazać, musicie sobie wyobrazić, jestem pewna, że to potraficie :)

Kartka zrobiona jest z papierów S&M:
Magic Moment
SweetDream2

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Aneta.

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger