23:05

Candy wyniki

Kochani :)

przybywam z ogłoszeniem wyników candy, które skończyło się 30 września.
mam nadzieję, że nie przybywam zbyt późno, ale potrzebowałam chwilkę na podliczenie komentarzy i szybkie losowanie :)

dziękuję Wam bardzo za tak liczny udział w zabawie!!! i za tyle dobrych słów. bardzo dziękuję!!

do zabawy zgłosiło się 40 osób :) taka okrągła liczba 

do losowania wykorzystałam random:


zwycięski numer to 35!!

komentarz pod tym numerem zostawiła:


Terenia!! :)

gratuluję Kochana i proszę o kontakt na adres: shraddha5pp@gmail.com w celu ustalenia szczegółów :)

pozdrawiam Was gorąco!!
Aneta.

9 komentarzy:

  1. gratuluję i dziękuję za zabawę ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz pojęcia, jak się cieszę - to moje pierwsze wygrane "papierki", w dodatku takie cudne.
    Tylko teraz będę miała problem nie lada - które wybrać.....
    Dziękuję za wszystkie serdeczne gratulacje i pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Tereni :) Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilką wróciłam do domu z poczty z paczką nowych, farbą pachnących kartonów. Bardzo, bardzo dziękuję za wspaniały prezent.
    W najbliższym czasie będę się głośno chwaliła na blogu.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)