18:00

Zaproszenie na chrzest - turkusowo różowe i bonus :)

moje pierwsze w życiu zaproszenie na chrzest :)

postanowiłam, że jako pierwsze nie może być zbyt "standardowe" ;)

dlatego zaszalałam z kolorem. 
do tego połączenia kolorystycznego szczególnie zachęciła mnie niedawno pokazywana karteczka Vairatki ;)



ciekawa jestem Waszego zdania na ich temat :)

turkusowy papier to Sea Stories, kwiatuszki zrobiłam z Magic Moment, wstążeczka różowa rypsowa oczywiście S&M :)

czytając komentarze pod postem tagowym obiecałam Wam pokazać jak obecnie mój "bobasek" z pierwszego taga się sprawuje :))

Kochani, oto scrapująca Młodzież:


pilnie i pracowicie, prawda? :)


no i przypominam też o candy. macie czas na zgłoszenia do końca miesiąca :)

Aneta.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger