20:00

Tagi 2013 - Sierpień - Soczyście

witajcie :)
dzisiaj 20 dzień miesiąca, a to oznacza, że czas na projekt Tagi2013 :)

wytyczne sierpnia to:
- obowiązkowo element słoika
- obowiązkowo soczyste kolory
- obowiązkowo owoce lub warzywa

powiem Wam, że nie było łatwo, ale, że nie lubię się poddawać, walczyłam dzielnie i oto co wywalczyłam:
 



gdyby nie nowości ScrapAndMe chyba nie dałabym rady...

zobaczcie też koniecznie, co dzisiaj pokazały dziewczyny z ekipy. Szczególnie polecam Wam blogi moich sąsiadek: Aka i Mia. Żeby zobaczyć tagi całej ekipy kliknijcie w banerek poniżej:

:*

12 komentarzy:

  1. Świetne hasło przy tych pomarańczach :-))) Ciekawie zestawione papiery :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i na temat. Podoba mi się, odróżnia się od innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny tag!!!pomarańcze mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańczowe marzenie... niezłą graficzkę znalazłaś... rozpływa się w ustach

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowe szaleństwo ? Południowo-owocowo, ascetycznie-kolorystycznie CIEKAWE podejście do tematu :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. skromnie i wymownie, fantastyczny tag!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańcza jest soczysta, jest słoiczek i wyszedł świetny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też nie było łatwo, ale efekt Twojej pracy super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne podejście do tematu :) Minimalistyczny, ale ma w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)