10:00

Czekolada z Chili - tag dla CollageCaffe

pora dziś na wymianę tagową w collageCaffe

wymieniałyśmy się na temat "CZEKOLADA z CHILI"!

bez zbędnych wstępów ;) wyjaśnienia poniżej :P




a jakie wyjaśnienia?

gdzie ta czekolada i chili? oczywiście w kolorystyce :)
dodatkowo muszę wyjawić, że mozaikę paseczkową zgapiłam od Vairatki, która zapewniała, że to układanie paseczków nie zajmuje strasznie dużo czasu. postanowiłam sprawdzić to samodzielnie ;) sprawdziłam - faktycznie, nie strasznie dużo ;)

jeden z motylków to dostany w prezencie od Ani Aki :) dziękuję raz jeszcze :*
motylki potraktowałam "metaliczną" złotą farbką akrylową, dorzuciłam im troszkę perełkowatości w postaci półperełek i perełek w płynie. 

zdjęcie zrobione przed dodaniem wstążeczki. zanim wysłałam do Iny tag przedziurkowałam i dołożyłam do niego szeroką wstążkę szyfonową w beżowym kolorze :) musicie sobie wyobrazić ;)

buziaki!!
Aneta.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger