16:04

#061 Gratulacyjnie

Witajcie świątecznie, w ten długi weekend, mam nadzieję, że mimo deszczowej pogody udaje Wam się miło wypocząć :)))

Przygotowałam dziś prościutką karteczkę gratulacyjną, którą pokazałam też na blogu ScrapAndMe.


Karteczka jest warstwowa, poszczególne warstwy podklejone są kosteczkami dystansowymi, co daje przyjemny efekt przestrzenności.


Główną ozdobą są szydełkowe kwiatuszki, a cała karteczka prezentuje się o tak:


Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji SweetDream numer #03 i #06 oraz wyciętych elementów z arkusza #08.

A przy okazji - czy pamiętacie o naszym wyzwaniu na blogu S&M? do środy do północy możecie zgłaszać Wasze prace.

:)

1 komentarz:

  1. Ha, ale się dziś zgrałyśmy z motywem :) U mnie tez gratulacje :)
    Śliczna kartka!! Uwielbiam te papiery :) Dziś również na biurku króluje Scrap&Me :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger