23:45

#056 Notes w kratkę już uszyty :)

Pamiętacie moją okładkę do notesu, który miał być szyty?

Minęło trochę czasu i udało mi się nareszcie zapoznać z techniką, która od dawna pukała i domagała się u mnie "rozgryzienia" :)



Notesik szyty jest metodą koptyjską, cudownie się w ten sposób pracuje!!


Muszę popracować nad techniką, koniecznie!! Bo mi łańcuszki zdecydowanie nieładnie się pokrzywiły.. poza tym - notes jest super!! Ładnie się rozkłada, grupy kartek mają równe odstępy, okładki ładnie się dopasowują.. ta technika jest super!!


Jestem pewna, że to nie koniec mojej przygody z notesami :)

Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Ha, mi też chodzi po głowie ten ścieg! Chcę zrobić sobie smasza z mnóstwem kolorowych i może trochę "niedopasowanych" stron. Nawet tutoriale już obejrzane, więc pewnie niedługo wezmę się do roboty. Ja tam nie widzę krzywizn w Twoim ściegu - super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, pomysłowy notes:)

    Odezwij się do mnie w sprawie wymiany na Collage Caffe- napisałam maila, ale nie wiem, czy dotarł...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger