14:04

#049 Notes w kratkę

A raczej na razie okładka notesu :)

Produkcja tej karteczki była dla mnie niezwykle inspirująca oczyszczająca.. usiadłam i NIC sobie nie narzucałam.. no poza tym, że ma być tło w kratkę i układ ten..

Przejrzałam moje gazetowe wycinki i pozwoliłam się tej kartce zrobić :) Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, polecam!! Wyrzucić wszystkie myśli i tworzyć, nie martwić się jak wyjdzie :))

A wyszło myślę bardzo fajnie.




A teraz pora dorobić resztę notesu..

Hmm, mam nadzieję, że nie zepsuję okładki, bo zamierzam ten notes szyć!!

Buzie! Miłej niedzieli :)

A.

4 komentarze:

  1. Pięknie! I bardzo kobieco :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantycznie i kobieco :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszedł całkiem, całkiem jak na sposób tworzenia:)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    DT Craft-Szafa.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaki romantyczny! pasuje mi do ślubnego plannera :-)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapMap! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger