12:47

#032 Radość W Rozkwicie - recyklingowe LO :)

Znacie blog przyklej to!?

To nowe scrapowe, niezwykle inspirujące miejsce w sieci :)

Dzięki dziewczynom zakupiłam w ostatniej chwili pieczątkę do samodzielnego wykonania a wczoraj zrobiłam LO posiłkując się katalogowymi paletami kolorów, a wszystko za sprawą tego posta

Wykorzystałam takie strony z katalogu, (na zdjęciach też trochę mojego "twórczego ;)" bałaganu):



a to już gotowa praca:




Wykorzystałam paski palet, które znajdują się prawie na każdej stronie katalogu :) dodatkowo wykorzystałam napis z katalogu - w całości, dopasował mi się ładnie jako tytył LO.

Pracę wykonałam według mapki ScrapMap


Kropkowa praca leci też na kropkowe wyzwanie w Kreatywnym Polu

Dziękuję za słowo zwrotne :) 

:* 

2 komentarze:

  1. super! jak miło, że mogłyśmy Cię zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Poznaję nawet ten katalog, też kiedyś go ciachałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger