15:47

#031 Być zorganizowaną.. kreatywny organizer do pobrania

Hmm, być zorganizowaną.. 

Chciałabym, albo może inaczej - podziwiam osoby, które potrafią wszystko zaplanować, potrafią na bieżąco żyć z kalendarzem, uzupełniać go i korzystać z zapisków :))

Ja próbuję i muszę przyznać, że w tym roku nawet udaje mi się ważniejsze sprawy notować, dzięki czemu nie umykają tak łatwo jak kiedyś. Już tylko czasami zapominam zajrzeć w odpowiednie rubryczki ;)

Jest jednak jedna dziedzina, w której zawsze skrupulatnie notuję i z notatek na bieżąco korzystam.

planer kreatywny do pobrania

Dotyczy to tematów różnych wyzwań na blogach craftowych

Zapisywanie wyzwań w kalendarzu nie zdało u mnie egzaminu, bo lubię mieć na wszystko "jeden rzut oka", tak, żeby móc połączyć w jednej pracy kilka tematów, jeśli mi tak pasuje..

Sprawdza się u mnie wydruk z podziałem na dni tygodnia. wpisuję tam w odpowiednim okienku temat wyzwania i nazwę bloga. 

planer kreatywny do pobrania

Trochę odmienny ten wpis od moich pozostałych.. i może długi trochę?

Ale nie bez powodu.

Pomyślałam, że mogę podzielić się z Wami moimi Craft-Organizerami na luty :)
Żeby go pobrać wystarczy, że klikniecie link poniżej:


:*

2 komentarze:

  1. Taka mała tablica ogłoszeń, świetna...
    Nie martw się nie ty jedna masz z tym problem, tez jestem niepoukładana zapisuję na karteczka które oczywiście za moment znikają. Mam kalendarze i co z tego jak leżą a ja i tak na karteczkach żyję a co się naszukam :) niestety czasem coś przegapię o czymś zapomnę i ciągle sobie obiecuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. yeah! lubię takie "odmienne wpisy" :) I lubię być zorganizowaną, mimo że przyznaję się do chwilowego niebycia taką... A to przez tę zimę :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger