11:33

#029 Kartka z dużym kwiatkiem

kartkę wykonałam według mapki Magicznej Kartki i na papierach Magicznej Kartki :)


Kwiat ścinkowy zrobiłam według kursu na blogu Scrap-Ścinki, i zgłaszam na 3 wyzwanie według kursu bo karteczka też w całości jest ścinkowa.



Kwiat ten robiłoby się bardzo fajnie, gdyby nie konieczność wycinania płatków ;)) niestety cierpliwość to nie jest moja mocna strona..

Cała karteczka prezentuje się tak:


Dziękuję za każdy komentarz!! Wszystkie dodają skrzydeł :) 

:*

11 komentarzy:

  1. Karteczka jest piękna a ten kwiatek daje popalić,też jestem niecierpliwa to moja wada

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca a kwiatek wyszedł ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie stonowane kolory :) Swietnie odwzorowalas mapke ! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody karteczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, przecudnej urody! Świetnie się prezentuje! Dziękuję za udział w Ścinkowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do pochwał...:)))))
    Cudna jest:)))
    Dzięki za opdwiedziny:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna! Dzięki za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiat nieziemski.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca, piękne kolory i kompozycja, a kwiatek wyszedł wspaniale :) Dziękuję za udział w ścinkowej zabawie z moim kursem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza :) Fajnie wykorzystałaś alfabet jako tło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger