11:02

#026 Pasja Tworzenia (LO)

To LO wykonałam zerkając na mapkę scrap-map:



Wyzwanie scrapowe u Scrapujących Polek zainspirowało mnie do dodania na LO elementów mozaikowych.


Oczywiście nie mogło obyć się bez przeszyć, dużej ilości przeszyć na LO :)) dodałam też trochę doodlingu.



Na tym scrapie znajdziecie też elementy 3d, tuszowanie i warstwy.. Warstwy są tu o tyle nietypowo, że raczej nie pod zdjęciem a na brzegach :)

Całość prezentuje się tak oto: 

A ponieważ praca ta wyszła taka całkiem "moja", wrzucam ją na wyzwanie "ja" do Asi :) 

:*

2 komentarze:

  1. Świetny! Jest tu wszystko co sama lubię - farby, nici, przeszycia :) Na tym LO widać prawdziwą pasję tworzenia.
    Dziękuję Ci za dołączenie pracy do wyzwania!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny LO! Ja jeszcze nigdy żadnego nie popełniłam, więc tym bardziej lubię podglądać:) Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)