piątek, 18 stycznia 2013

Literki, Alfabety, takie małe freebies :)

Tak jak wspomniałam w dzisiejszym wcześniejszym poście, w ostatnich pracach korzystałam z własnych literek/alfabetów

Pracowało mi się na nich wyjątkowo przyjemnie, dlatego pomyślałam, że może jeszcze ktoś mógłby mieć ochotę z nich skorzystać.


Poniżej udostępniam do pobrania alfabety w dwóch wersjach kolorystycznych, literki wykonałam przy pomocy ukochanej przez mnie ostatnio czcionki type-ra, jest cudowna!
Dodatkowo na arkuszu, oprócz alfabetu, znajduje się kilka elementów do wycięcia.

Częstujcie się :)

alfabet freebie do pobrania


alfabet freebie do pobrania

Przyznam, że wklejam je tutaj na intuicję trochę, nie znalazłam w bloggerze możliwości umieszczania pliku, więc domyślam się, że po prostu należy wrzucić obraz. wrzucam w dużej rozdzielczości, dajcie znać jak to działa. Żeby plik pobrać i zapisać należy sobie obrazek powiększyć klikając na niego a następnie skopiować na dysk.

Jeśli wykorzystacie te materiały poproszę o umieszczenie informacji zwrotnej do mnie z linkiem do tego posta :) może jeszcze ktoś skorzysta, a mi będzie miło, że moja praca Wam się spodobała :)
No i koniecznie proszę wtedy o link do pracy, z przyjemnością obejrzę!!!

buziaki!
:**

Przed pobraniem zapoznajcie się z zasadami użytkowania freebies z tej strony.

4 komentarze:

  1. Ale wspaniały prezent. Ciemną wersję zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba :) koniecznie pokaż, jak coś z nimi zrobisz!! :*

      Usuń
    2. Kochana zrobiła żurnal dla Scrapujących Polek :) Jak się dobrze przypatrzysz to coś tam znajdziesz :D http://brunetkaipapier.blogspot.com/2013/03/matematycznie.html

      Usuń
    3. cudownie!! dziękuję :*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)