13:59

#020 Kartka dla dziadka i kartka dla babci

Dzisiaj będzie pokaz hurtowy, mam przygotowane dwie kartki.

Ale zanim kartki - muszę napisać kilka słów usprawiedliwienia ;)
Kartki, czy w ogóle prace - "męskie" sprawiają mi niejaki problem. Nie jest to dla mnie temat łatwy prosty i przyjemny.
W związku z tym nie bardzo wiedziałam jak tych dziadków "uzgyźć" :/

Na szczęście z pomocą przyszła mi paleta kolorystyczna w Diabelskim Młynie, która wydała mi się pasująca do tematu :)

Zasiadłam z mapką ScrapMapu i powstała pierwsza kartka dla Dziadka:

handmade kartka dla dziadka


handmade kartka dla dziadka


handmade kartka dla dziadka


#
Przeglądając bloga zauważyłam, że nie pokazałam jeszcze jednej karteczki dla Babci, więc okazuje się, że jej kolej jest dzisiaj:

handmade kartka dla babci


handmade kartka dla babci


handmade kartka dla babci


Napisy oczywiście od Joli :)

Ps. ja nie wiem, co ja z tymi motylkami ostatnio ;)


Dziękuję za uwagę i wszystkie cudowne komentarze!!!
:*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, szczególnie druga

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni:
    piękne karteczki, z duszą :) zwłaszcza ta z serduszkową trawą :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne motylkowe prace. Dziękuję za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)

Copyright © 2016 byShraddha blog , Blogger