16:09

#021 ArtWizytownik - A

Kiedy w listopadzie czytałam ten post, żałowałam, że nie trafiłam na tą zabawę wcześniej..
Pomysł tworzenia takiego wizytownika bardzo mi się spodobał, ale wiedziałam, że sama będę niesystematyczna i pewnie zarzucę projekt zanim na dobre go zacznę.

Dlatego nawet nie zaczęłam

A tu - niespodzianka :)

Dziewczyny postanowiły zacząć drugi sezon tej zabawy :)))) po szczegóły zajrzyjcie tutaj, może też dołączycie?

Moja propozycja dla literki "A"

artwizytownik


artwizytownik


artwizytownik

:*

6 komentarzy:

  1. Ciekawa interpretacja!
    Zapraszam po wyróżnienie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi sie z matematyka, która jest dla mnie abstrakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny początek!! Życzę wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna abstrakcja! cieszę się, ze do nas dołączyłaś! trzymam kciuki za wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaa... Też zrobiłam moją abstrakcję :) super, że to samo hasło wpadło nam do glowy :) Pozdrawiam i jestem ciekawa czy w innych literach alfabetu będziemy tak samo zgodne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś to samo słowo co ja :D Przysięgam, że nie zaglądałam do Ciebie wcześniej! Bardzo ładna Twoja abstrakcja z motylami i przeszyciami - życzę wytrwałości (sobie też) i czekam na kolejne literki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)