czwartek, 8 listopada 2012

"Zielony Domek" LO

Zielony Domek to jest miejsce, w którym w tym roku spędziliśmy z naszą rodzinką kilka wspaniałych wakacyjnych dni. Było to jedyne kilka dni, jakie mieliśmy na urlop i po fakcie przyznaję - że nie mogliśmy wybrać lepszego miejsca na naładowanie akumulatorów!!

Piękne miejsce w spokojnych Kątach Rybackich, wspaniali gospodarze dbający o swoich gości jak o domowników. Cudowna atmosfera i piękna plaża... Czego chcieć więcej? ;)

Wracając myślami do tych cudnych chwil pomyślałam sobie, że chętnie stworzę LO upamiętniające ten nasz cudny urlopik. 

LO letnie scrap wakacyjny


Chciałam stworzyć coś optymistycznego. ponieważ pogoda w ostatnich dniach nie nastraja pozytywnie dlatego dużo dobrej energii i uśmiechu mi potrzeba. A wspomnienia, które opisałam powyżej tak właśnie nastrajają :)


LO letnie scrap wakacyjny


Do stworzenia tego scrapa wykorzystałam moje własne papiery, podmalowałam je biała akrylówką, popsikałam kolorowymi sprajami,  dodałam sznurek bawełniany i zszywki.

LO letnie scrap wakacyjny

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. A co to znaczy papier Twój? Można go gdzieś kupić? Podoba mi się ten w biało-niebieskie kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój papier, to znaczy, że wymyślam i drukuję sobie na domowej drukarce ;) kupić nie można, ale mogę Ci przesłać jpg mailem :) fajnie, że się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)