wtorek, 27 listopada 2012

Bieszczady - album

jest to mój drugi w życiu album scrapbookingowy.

robiłam go jeszcze przed wakacjami, okładkę wykańczałam dzisiaj i trochę odbiega od całości, ale nie miałam już pisaków, których używałam wcześniej.

jest to album na bazie ze sklejonych kopert.



album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert



album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


album scrapbookingowy o Bieszczadach na bazie ze sklejonych kopert


:**

4 komentarze:

  1. Mega świetny!
    Kocham Bieszczady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam!! a już tak dawno nie byłam..

      Usuń
  2. O! Znajome zakątki :) Świetna oprawa dla tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :)