10:18

#002 Dziewczęca czapka i apaszka na szydełku

Robi się coraz chłodniej. Dzieciaki zakładają już coraz chętniej coś cieplejszego, nawet nieszczególnie trzeba je namawiać. Wychodząc na przeciw ich potrzebom - chwyciłam za szydełko, zakupiłam włóczkę akrylową w jasnych, dziewczęcych kolorach i zabrałam się za naukę robienia czapek.

Ta czapeczka dla malucha wydziergana jest z cieniutkiej włóczki akrylowej, włóczkę użyłam jednowarstwowo, tak, aby czapka była idealna właśnie na aktualną pogodę. 

Szydełkując tą czapeczkę uczyłam się robić "uszy". Wybrałam technikę "prób i błędów" ;) nie obyło się oczywiście bez wpadek i pomyłek, ale ostatecznie jestem zadowolona z uzyskanego efektu.

W komplecie z tą czapeczką mój maluch ma szydełkową apaszkę w tej samej kolorystyce. Trochę szkoda, że apaszka wyszła mi troszkę za mała. Przez to obawiałam się trochę, że będzie nie wygodna w wiązaniu, ale nie - jest ok, Chodzimy w niej nawet w chłodniejsze dni, świetnie się sprawdza. 



Dziękuję za odwiedziny i słówko komentarza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!! :) Zawsze dodają skrzydeł :)